آی نو؛ مرجع تخصصی اخبار و آموزش هوش مصنوعی

Latham & Watkins وکلا را تجهیز میکند

Latham & Watkins وکلا را تجهیز میکند

دومین آکادمی سالانه هوش مصنوعی Latham & Watkins با حضور بیش از 400 وکیل برگزار شد. شرکت Latham & Watkins بیش از 400 وکیل را در دومین آکادمی سالانه هوش مصنوعی خود گرد هم آورد تا آن‌ها را برای استفاده از این فناوری در ارائه خدمات حقوقی بهتر به مشتریان…

- اندازه متن +

دومین آکادمی سالانه هوش مصنوعی Latham & Watkins با حضور بیش از 400 وکیل برگزار شد.

شرکت Latham & Watkins بیش از 400 وکیل را در دومین آکادمی سالانه هوش مصنوعی خود گرد هم آورد تا آن‌ها را برای استفاده از این فناوری در ارائه خدمات حقوقی بهتر به مشتریان آموزش دهد.

حرفه حقوقی با تحولات چشمگیری روبرو است و وکلای جوان در خط مقدم این تغییرات قرار دارند. شرکت Latham & Watkins با برگزاری آکادمی هوش مصنوعی، تلاش می‌کند تا وکلا را با ابزارهای نوین آشنا کرده و آن‌ها را برای آینده این حرفه آماده سازد.

روز جمعه، Latham & Watkins کلاس وکلای سال اول خود، متشکل از بیش از 400 وکیل را در یک هتل در واشنگتن، دی.سی. برای یک “آکادمی هوش مصنوعی” دو روزه اجباری گرد هم آورد. این شرکت نحوه استفاده شرکا از ابزارهایی مانند Harvey، یک استارت‌آپ فناوری حقوقی پشتیبانی‌شده توسط OpenAI، و Microsoft Copilot را تشریح کرد. همچنین، صداهای بیرونی، از جمله استیو سترفیلد، وکیل ارشد حریم خصوصی Meta، را نیز به این برنامه دعوت کرد.

این اقدام نشان می‌دهد که هوش مصنوعی یک انتخاب اختیاری نیست، بلکه بخشی از رویه استاندارد عملیاتی شرکت است. این شرکت حقوقی بزرگ در سال گذشته 7 میلیارد دلار درآمد کسب کرد و به دومین شرکت پردرآمد در ایالات متحده تبدیل شد و بیش از 3500 وکیل در سراسر جهان استخدام کرده است.

مایکل روبین، شریک Latham، که از مشتریان فناوری در دعاوی پرمخاطره و مبارزات قانونی نمایندگی می‌کند، می‌گوید این شرکت به هوش مصنوعی به عنوان یک “فرصت نسلی” نگاه می‌کند تا همه وکلای خود را به پیشرفته‌ترین ابزارها مجهز کند و خدمات بهتر و کارآمدتری به مشتریان ارائه دهد.

روبین روز شنبه از واشنگتن به Business Insider گفت: “روی برگرداندن از آن به جای استقبال، اصلاً گزینه مناسبی نیست. ما با تمام سرعت به سمت آن خواهیم رفت.” بر اساس گزارشی از Business Insider، این شرکت قصد دارد با آموزش وکلا در زمینه هوش مصنوعی، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد.

چرا Latham & Watkins به هوش مصنوعی روی آورده است؟

کارهای حقوقی روتینی که اغلب به وکلا سپرده می‌شود – مانند تحقیقات حقوقی، بررسی استنادها و پیش‌نویس‌های اولیه – دقیقاً همان نوع وظایفی است که شرکت‌ها می‌توانند با نرم‌افزار خودکار کنند. اضطراب بازار کار واقعی است. بسیاری بر این باورند که شرکت‌های حقوقی به وکلای کمتری برای افزایش سود نیاز خواهند داشت و تیم‌های حقوقی داخلی در حال حاضر در حال بررسی راه‌هایی برای کاهش تعداد کارکنان هستند.

این شرکت جهانی یک برد-برد را پیشنهاد می‌کند. این شرکت به وکلا آموزش می‌دهد تا از ابزارهایی استفاده کنند که باعث افزایش درآمد و خدمات مشتری می‌شوند و این وکلای اوایل کار با تغییر ماهیت کار خود مرتبط باقی می‌مانند.

در طول آخر هفته، روبین وکلا را تشویق کرد تا از “ابزار جدید قدرتمند” در جعبه ابزار خود استفاده کنند.

روبین به Business Insider گفت: “این انقلابی است که همه ما آن را تجربه می‌کنیم. این نکته اساسی را تغییر نمی‌دهد که در Latham، ما بهترین خدمات را به مشتری ارائه می‌دهیم و این به معنای اطمینان از این است که محصول کاری که از در خارج می‌شود همیشه استثنایی باشد.”

هشدارهای استفاده از هوش مصنوعی

در سراسر Big Law، فشار مشتری کنجکاوی را به فوریت تبدیل کرده است. مشاوران داخلی به دنبال افزایش کارایی هستند و از شرکت‌های حقوقی در مورد برنامه‌های هوش مصنوعی خود می‌پرسند. شرکت‌ها اکنون در حال مسابقه برای آزمایش و استقرار نرم‌افزار برای خودکارسازی وظایف پیش‌پاافتاده هستند. نتایج متفاوت است.

بهار امسال، وکیل Latham که از Anthropic در یک پرونده نقض حق چاپ دفاع می‌کرد، پس از اینکه شهادت یک کارشناس به مقاله‌ای اشاره کرد که وجود ندارد، خبرساز شد. وکیل گفت این اشتباه ناشی از استفاده از چت‌بات خود Anthropic، Claude بود که عنوان و نویسندگان مقاله را جعل کرده بود.

آدام زیگلر، که استراتژی هوش مصنوعی Latham را رهبری می‌کند، ضمن تأکید بر اهمیت مسئولیت شخصی، خواستار پذیرش گسترده در سراسر شرکت شد. از وکلا انتظار می‌رود “خروجی ابزارهایی را که در اختیار دارند بررسی کنند” و “دستان خود را روی فرمان نگه دارند.”

ادامه آموزش هوش مصنوعی در Latham & Watkins

این دومین دوره آکادمی هوش مصنوعی Latham بود و اولین بار بود که به وکلای سال اول در دفاتر جهانی ارائه می‌شد. وکلای ارشد پرونده‌های واقعی را بررسی کردند که با استفاده از هوش مصنوعی سرعت گرفته بودند. وکلای جوان در جلسات جداگانه‌ای در مورد ابزارهای مرتبط شرکت کردند، در حالی که وکلای شرکت‌های جوان در مورد چگونگی تغییر فناوری در نحوه انجام تجارت مشتریان بحث کردند.

فیونا مک لین، شریک قدیمی Latham و نایب رئیس شیوه‌های فناوری و هوش مصنوعی، می‌گوید آموزش‌ها مدت‌ها پس از آکادمی آخر هفته ادامه خواهد داشت. این شرکت برنامه‌های آموزشی ساختاریافته‌ای را برای سال‌های مختلف همکاری اجرا می‌کند و آموزش‌های مهارتی را به صورت چرخشی ارائه می‌دهد. روبین می‌گوید این شرکت همچنین در حال توسعه یک آکادمی هوش مصنوعی مجازی برای وکلا در هر سطح تجربه است که اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

روبین می‌گوید باور ندارد که این فناوری فرصت‌ها را برای وکلای جوان از بین ببرد.

روبین گفت: “ما فکر می‌کنیم این فرصتی برای وکلا است که قدم بردارند و کارهای جذاب‌تر و استراتژیک‌تری انجام دهند – همان کاری که مشتریان برای انجام آن به Latham مراجعه می‌کنند.”

  • شرکت Latham & Watkins با برگزاری آکادمی هوش مصنوعی، وکلا را برای استفاده از این فناوری آموزش می‌دهد.
  • هدف این شرکت، بهبود کارایی وکلا و ارائه خدمات حقوقی بهتر به مشتریان است.
  • وکلا باید خروجی ابزارهای هوش مصنوعی را بررسی کنند تا از بروز خطاها جلوگیری شود.

برای مطالعه اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

درباره نویسنده

تحریریه آی نو

ارسال دیدگاه
0 دیدگاه

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *